Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness 5 συμβουλές για να μείνει ο δείκτης της ζυγαριάς σταθερός πριν και μετά τις γιορτές

5 συμβουλές για να μείνει ο δείκτης της ζυγαριάς σταθερός πριν και μετά τις γιορτές

Οι ημέρες των Χριστουγέννων πλησιάζουν και μαζί έρχονται και οι γευστικές απολαύσεις των ημερών. Οι πειρασμοί είναι πολλοί και το ερώτημα ένα!
Πως θα απολαύσετε τις γιορτές κρατώντας τα κιλά μακριά;

Διαβάστε μερικές χρήσιμες συμβουλές:

  • Τρώτε λιγότερο. Απολαύσετε λίγο από ό, τι αγαπάτε, αλλά αποφύγετε την υπερφόρτωση του πιάτου σας με ένα βουνό τροφίμων, που θα μετανιώσετε αργότερα. Η πρόληψη είναι πάντα καλύτερη από τη θεραπεία.
  • Απολαύστε ένα μικρό σνακ πριν φτάσετε σε ένα γιορτινό τραπέζι. Επιλέξτε σνακ που περιέχουν πρωτεΐνες και φυτικές ίνες για να σας βοηθήσουν να ικανοποιήσετε την πείνα σας και να σας αποτρέψουν από την υπερκατανάλωση τροφής αργότερα. Κατάλληλα σνακ μπορεί να περιλαμβάνουν μια χούφτα ξηρών καρπών, μπάρα δημητριακών, ένα βραστό αυγό κ.α.
  • Αυξήστε την κατανάλωση λαχανικών. Είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά γι’ αυτό γεμίστε το πιάτο σας με όσο το δυνατόν περισσότερα λαχανικά περιορίζοντας έτσι την ποσότητα άλλων λιπαρών τροφίμων. Ένας πολύ καλός τρόπος να αυξήσετε την κατανάλωση λαχανικών είναι να απολαύσετε το πρωί ένα φρεσκοστυμμένο πράσινο χυμό. Συνδυάστε το σέλινο, το αγγούρι, το μαρούλι, το μαϊντανό, το τζίντζερ και λίγο πράσινο μήλο.
  • Τρώτε αργά. Το καλό μάσημα των τροφίμων βοηθά στην επιβράδυνση του γεύματος και έτσι το μυαλό σας έχει την ευκαιρία να συμβαδίσει με το στομάχι σας για να καταλάβετε πότε είστε πλήρεις ενώ βοηθά και τη βελτιστοποίηση της πέψης και της απορρόφησης των τροφίμων.
  • Περιορίστε τη ζάχαρη και το αλκοόλ. Αυτές οι ουσίες θα οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού βάρους. Η ζάχαρη δημιουργεί το αίσθημα της πείνας και η υπερκατανάλωσή της αυξάνει το λίπος στο σώμα. Τα σάκχαρα μπορεί να κρύβονται σε κάθε είδους επεξεργασμένα τρόφιμα, γι΄αυτό καλό είναι να διαβάζετε τη διατροφική ετικέτα όπου αυτό είναι δυνατόν. Απολαύστε ένα αλκοολούχο ποτό την ημέρα, έως και δύο φορές την εβδομάδα.

Αλεξιάννα Τριανταφύλλου
Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, ΒSc
logodiatrofis.gr


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
+30 210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.com.cy

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.com.cy

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.