Αρχική Χωρίς κατηγορία 4 πράγματα που πρέπει να κάνετε για να είστε όμορφες στην εγκυμοσύνη

4 πράγματα που πρέπει να κάνετε για να είστε όμορφες στην εγκυμοσύνη

Η εγκυμοσύνη, θεωρείται από τις σπουδαιότερες περιόδους στη ζωή μιας γυναίκας. Στην «ιδιαίτερη» αυτή φάση, ποικίλες είναι οι αλλαγές που παρατηρούνται σε ορμονικό, σωματικό και ψυχολογικό επίπεδο. Ο σύντροφος αποτελεί το σημαντικότερο στήριγμα της εγκύου. Το πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης τα επίπεδα των γυναικείων ορμονών βρίσκονται σε «σύγχυση», γι' αυτό και η μέλλουσα μητέρα βιώνει μία κατάσταση που χαρακτηρίζεται πολλές φορές από άγχος, θλίψη, ναυτία, ατονία, εξάντληση.

Ακολουθεί μία σύντομη αναφορά συμβουλών υγείας και ομορφιάς, που θα μπορούσαν να φανούν χρήσιμες σε αυτή την τόσο σημαντική περίοδο στη ζωή κάθε γυναίκας:

Ενυδάτωση: Κρατώντας τον οργανισμό σας επαρκώς ενυδατωμένο, θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε σε υψηλά επίπεδα την ενέργειά σας. Θυμηθείτε ότι η αυξημένη κατανάλωση υγρών κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, προλαμβάνει την εμφάνιση λοιμώξεων της ουροδόχου κύστης και δυσκοιλιότητας, ενώ συμβάλλει σημαντικά στην ενυδάτωση του δέρματος. Πίνετε άφθονο νερό και χυμούς και αποφύγετε την κανατάλωση καφέ και τσαγιού.

Διατροφή: Οι γυναίκες που υιοθετούν υγιεινές διατροφικές συνήθειες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, όχι μόνο συμβάλλουν στην ομαλή ανάπρυξη του εμβρύου, αλλά μειώνουν συγχρόνως τον κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων ασθενειών, ενισχύοντας την συνολική υγεία. Επιλέξτε ποιοτικές τροφές και από τις 5 κατηγορίες διατροφικών ομάδων (γαλακτοκομικά, κρέας, δημητριακά, λίπη, φρούτα-λαχανικά), συμβάλλοντας έτσι στην υγιή ανάπρυξη του μωρού και εμπλουτίστε τη διατροφή σας με βιταμίνες, ασβέστιο, μέταλλα και ιχνοστοιχεία. Φροντίστε να τρώτε υγιεινά σνακ μεταξύ των γευμάτων.

Άσκηση: Εφόσον η εγκυμοσύνη είναι φυσιολογική και η κατάσταση υγείας της γυναίκας καλή, τότε επιτρέπονται διάφορα είδη σωματικής δραστηριότητας. Οι έγκυες γυναίκες θα πρέπει να ασκούνται κατά μέσο όρο 2,5  ώρες/εβδομάδα. Επιλέξτε χαμηλής έντασης άσκηση, όπως η κολύμβηση ή το περπάτημα. Το στατικό ποδήλατο, θεωρείται μια εναλλακτική επιλογή της κολύμβησης ή του περπατήματος.

Σύμφωνα με τη φιλοσοφία της γιόγκα, η εγκυμοσύνη είναι μία σημαντική περίοδος τόσο για την έγκυο όσο και για το έμβρυο που μεγαλώνει μέσα της. Προβλήματα όπως η ναυτία, η δυσκξοιλιότητα και η κατακράτηση υγρών μπορεί να βελτιωθούν. Η γιόγκα μπορεί να χαλαρώσει το σώμα, το μυαλό και να βποηθήσει στον σωστό χειρισμό της αναπνοής, βελτιώνοντας κατ'αυτόν τον τρόποτη συνεργασία με τη μαία, κατά τη διαδικασία του τοκετού.

Ραγάδες: Ένα από τα συνηθέστερα προβλήματα της εγκυμοσύνης. Εμφανίζονται συνήθως στο δεύτερο τρίμηνο, λόγω της απότομης μεταβολής της τάσης που ασκείται στο δέρμα. Για την πρόληψη τους, προτείνεται η χρήση ειδικών σκευασμάτων, που ενισχύουν την ελαστικότητα της επιδερμίδας, κάνοντας έτσι πιο ισχυρό το δίκτυο της ελαστίνης και του κολλαγόνου.

Πηγή: medNutrition.gr


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
+30 210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.com.cy

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.com.cy

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.