Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness 8 συμβουλές για την Ανάσταση και το Πάσχα

8 συμβουλές για την Ανάσταση και το Πάσχα

Η παραδοσιακή μαγειρίτσα είναι το πρώτο αρτύσιμο γεύμα μετά τη νηστεία αλλά και ένα λαχταριστό πιάτο για όσους δε νήστεψαν και έκαναν υπομονή ένα χρόνο. Απολαύστε την παραδοσιακή σούπα και συνοδέψτε τη με σαλάτα και ψωμί.

Τσουγκρίστε το αυγό σας αλλά αφήστε το για τις επόμενες μέρες. Ένα ποτηράκι κρασί ευφραίνει την καρδιά και ακόμα πιο ξεχωριστή τη συγκεκριμένη μέρα.

Την Κυριακή του Πάσχα
Σας έχουν γίνει συνήθεια τα μικρά και συχνά γεύματα; Μην χαλάσετε λοιπόν τη δική σας “παράδοση”.
Μην παραλείψετε το πρωινό, απλά φροντίστε να μην είναι ιδιαίτερα πλούσιο. Προτιμήστε ένα ποτήρι γάλα, με μια μικρή ποσότητα πασχαλινά κουλουράκια ή μια φέτα τσουρέκι. Στη συνέχεια περιοριστείτε στην κατανάλωση κάποιου φρούτου.

Στο Πασχαλινό τραπέζι γεμίστε ένα πιάτο με μια λογική ποσότητα από τα φαγητά της ημέρας. Αν καθίσετε για πολύ ώρα στο τραπέζι, προσπαθήστε να μη συνεχίσετε να τρώτε γιατί τελικά θα καταναλώσετε συνολικά υπερβολική ποσότητα τροφής. Εναλλακτικά, περιορίστε το τσιμπολόγημα σας σε σαλάτες λαχανικών.

Συνοδεύεστε το αρνί ή το κατσίκι με λαχανικά. Τόσο στο πασχαλινό τραπέζι της Κυριακής όσο και στο βραδινό δείπνο θα παίξουν καθοριστικό ρόλο, αφού θα μετριάσουν την όρεξή σας και θα σας βοηθήσουν να καταναλώσετε μικρότερη ποσότητα τροφής.

 
Ό,τι κι αν επιλέξετε, αρνί ή κατσίκι βάλτε μια λογική ποσότητα στο πιάτο σας, αφαιρέστε το ορατό λίπος και αν σας αρέσει να τσιμπολογήσετε όρθιοι πάνω από τη σούβλα μη συμπληρώσετε με κρέας το πιάτο σας.

 
Φάτε λίγο από το κοκορέτσι ή περισσότερο εάν δεν έχετε καταναλώσει αρκετό αρνάκι ή κατσίκι.

Το βράδυ πιθανά να θέλετε να αλλάξετε γεύση γι’ αυτό προτιμήστε τσουρέκι ή τα πασχαλινά κουλούρια ή ακόμα και τα σπασμένα αυγά με λίγη σαλάτα και ψωμί.

 
*Στις επισκέψεις σας ΔΩΣΤΕ ΕΥΧΕΣ, αλλά δεν χρειάζεται να απολαύσετε τα πάντα. Και αύριο μέρα είναι να σας κεράσουν.
ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!

Ειρήνη Μπαμπαρούτση, PhD
– Κλινική Διαιτολόγος-Αθλητική Διατροφoλόγος
-Επιστημονική υπεύθυνη διαιτολογικού γραφείου «ΘΕΡΜΙΔΑ»
Website: www.thermida.com


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
+30 210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.com.cy

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.com.cy

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.