Αρχική InfoBaby 0-12 μηνών 7 μυστικά που ξέρουν από πρώτο χέρι οι μαμάδες παιδιών που κοιμούνται εύκολα

7 μυστικά που ξέρουν από πρώτο χέρι οι μαμάδες παιδιών που κοιμούνται εύκολα

7 μυστικά που ξέρουν από πρώτο χέρι οι μαμάδες παιδιών που κοιμούνται εύκολα

Ο ύπνος είναι ζωτικής σημασίας για τα παιδιά και βοηθά στη σωματική, ψυχική και πνευματική τους ευεξία.  Η υιοθέτηση σταθερών, σωστών συνηθειών πριν τον ύπνο «ιεροτελεστία του ύπνου» είναι η χρυσή τομή για ένα ποιοτικό και ήρεμο ύπνο για το παιδί αλλά και για τους γονείς.

Το Infokids.com.cy συγκέντρωσε και σας παρουσιάζει 7 μυστικά που ξέρουν από πρώτο χέρι οι μαμάδες παιδιών που κοιμούνται εύκολα.

1. Tηρούν ευλαβικά το ωράριο ύπνου των παιδιών

Τα παιδιά πρέπει να τηρούν πιστά από μωρά ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα ύπνου το οποίο φυσικά θα φροντίσετε να τηρείτε και εσείς αναφορικά με τις οικογενειακές εξόδους και τις δραστηριότητες που προγραμματίζετε. Αν το παιδί σας, τρώει, παίζει και ετοιμάζεται για ύπνο περίπου την ίδια ώρα κάθε μέρα, τότε είναι πολύ πιο πιθανό να αποκοιμάται και ευκολότερα.

2. Βάζουν τα παιδιά για ύπνο το αργότερο μέχρι τις 9

Μέχρι τα δεύτερα γενέθλιά του, το παιδί σας θα χρειάζεται περίπου 14 ώρες ύπνου την ημέρα, εκ των οποίων 11 κατά τη διάρκεια της νύχτας και 3 περίπου ώρες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Δεν είναι λοιπόν λίγες οι μαμάδες που βάζουν τα παιδιά τους για ύπνο από τις 19:30 και το αργότερο μέχρι τις 21:00. Μαλιστα η Αμερικανική Ακαδημία Ιατρικής Ύπνου εξέδωσε κατευθυντήριες γραμμές ύπνου για τα παιδιά συνιστώντας ότι:

Τα μωρά από 4 μηνών έως 12 μηνών πρέπει να κοιμούνται 12 έως 16 ώρες
Τα παιδιά ηλικίας 1 έως 2 ετών πρέπει να κοιμούνται 11 με 14 ώρες
Τα παιδιά ηλικίας 3 έως 5 ετών θα πρέπει να κοιμούνται 10 με 13 ώρες
Τα παιδιά ηλικίας 6 έως 12 ετών θα πρέπει να κοιμούνται 9 έως 12 ώρες
Οι έφηβοι ηλικίας 13 έως 18 ετών θα πρέπει να κοιμούνται 8 έως 10 ώρες

Για να χωράει όμως μέσα στο πρόγραμμα των παιδιών αυτή η διάρκεια ύπνου, χονδρικά τα βρέφη θα πρέπει να κοιμούνται από τις 19:00, τα νήπια από τις 19:30, τα παιδιά από τις 20:00, οι προέφηβοι στις 20:30 και οι έφηβοι μεταξύ 21:00 και 22:00.

3. Δεν αφήνουν τα παιδιά να κοιμούνται στο καρότσι ή στο αμάξι

Δεν είναι λίγες οι μαμάδες που επιλέγουν να κοιμίζουν τα παιδιά τους στο καρότσι, στο κάθισμα του αυτοκινήτου, στο καρεκλάκι ή στο ριλάξ. Μια τέτοια πρακτική όμως δεν ξεκουράζει το παιδί όσο  πρέπει. Όταν το μωρό κινείται και κοιμάται παράλληλα ο ύπνος του είναι ελαφρύς, οπότε δεν ξεκουράζεται αρκετά. Για να αποκτήσει το μωρό σας καλές συνήθειες ύπνου προσπαθήστε να μην ξεφεύγετε από το πρόγραμμά του και να το βάζετε πάντα στη κούνια του.

4. Πάντα προσέχουν τις ενδείξεις ύπνου του παιδιού

Τα μωρά και τα μικρά παιδιά στέλνουν σημάδια που δηλώνουν ότι είναι κουρασμένα και θέλουν να πάνε για ύπνο Κάποια από αυτά τα σημάδια είναι το τρίψιμο των ματιών,  το χασμουρητό, οι αργές δραστηριότητες, η γκρίνια, το κλάμα και η απώλεια διάθεσης να παίξουν. Αν δεν βάλετε το παιδί για ύπνο, το σώμα του καθυστερεί την παραγωγή της μελατονίνης, της ορμόνης που είναι υπεύθυνη για τον ύπνο.

5.Απομακρύνουν τα παιδιά από τις οθόνες τουλάχιστον μια ώρα από το ωράριο ύπνου

Οι οθόνες αφής των smartphones και των tablets βρίσκονται όλο και συχνότερα στα χέρια των νηπίων.  Ωστόσο, όσο περισσότερο καταπιάνεται ένα μικρό παιδί με μια οθόνη αφής, τόσο λιγότερο χρόνο κοιμάται, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα, την πρώτη του είδους σε τόσο μικρά παιδιά. . Διαπιστώθηκε ότι όσα νήπια αφιέρωναν περισσότερο χρόνο σε οθόνες, κοιμούνταν λιγότερο τα βράδια. Ακόμη κι αν μετά κοιμούνταν περισσότερο μέσα στη μέρα, συνολικά κοιμούνταν λιγότερες ώρες στη διάρκεια του 24ωρου σε σχέση με τα παιδιά που δεν περνούσαν χρόνο με μια οθόνη. Ενδεικτικά, για κάθε μία πρόσθετη ώρα χρήσης τάμπλετ μέσα στη μέρα, το παιδί κοιμόταν κατά μέσο όρο σχεδόν 16 λεπτά λιγότερα τη νύχτα. Παράλληλα, όσα παιδιά έκαναν χρήση οθονών αφής, χρειάζονταν περισσότερο χρόνο για να αποκοιμηθούν.

6.Οι γονείς συνεργάζονται και σέβονται εκατέρωθεν το ωράριο ύπνου των παιδιών

Οι γονείς πρέπει να να συμφωνήσουν για το ποια τακτική θα χρησιμοποιήσουν για να βοηθήσουν το παιδί να πηγαίνει ήρεμο για ύπνο και να κοιμάται καλά το βράδυ. Φροντίστε λοιπόν η ρουτίνα να μην είναι διαφορετική. Ο μπαμπάς για παράδειγμα να μην διαβάζει τρία παραμύθια και η μαμά μόνο ένα.

7. Ακολουθούν ρουτίνα στη προετοιμασία του ύπνου

Ακολουθήστε την ίδια διαδικασία προετοιμασίας του ύπνου κάθε βράδυ, ακόμα και όταν δεν βρίσκεστε σπίτι σας. Τα μικρά παιδιά αγαπούν τη συνέπεια και τη ρουτίνα, γιατί έτσι είναι σε θέση να προβλέψουν πότε και πώς πρόκειται να συμβεί κάτι και τα βοηθά να αισθάνονται σιγουριά και ασφάλεια.


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
+30 210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.com.cy

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.com.cy

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Design by | WebOlution & Powered by | Access Point
Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.


Όλα όσα αφορούν εσάς και το παιδί σας
τώρα στο e-mail σας

Εγγραφή στο Newsletter