Αρχική InfoKids Αυτές τις τροφές πρέπει να τρώει το παιδί σας για να έχει καλή όραση

Αυτές τις τροφές πρέπει να τρώει το παιδί σας για να έχει καλή όραση

Αυτές τις τροφές πρέπει να τρώει το παιδί σας για να έχει καλή όραση

Η σωστή διατροφή επηρεάζει όχι μόνο την πρόληψη διάφορων παθήσεων, αλλά και την ανάπτυξη της όρασης ενός παιδιού. Στο πλαίσιο μια σωστής και ισορροπημένης διατροφής, λοιπόν, μπορούμε να εντάξουμε στο διαιτολόγιο του παιδιού μας διάφορες τροφές που λόγω συγκεκριμένων θρεπτικών συστατικών θα βοηθήσουν την όρασή του.

"Η Αμερικανική Οπτομετρική Ένωση και η Αμερικανική Ακαδημία Οφθαλμολογίας θεωρούν ότι οι παρακάτω τροφές περιλαμβάνουν όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που προστατεύουν την υγεία των ματιών", αναφέρεται σε άρθρο του medicalnewstoday.com, όπου καταγράφονται οι 10 τροφές που συμβάλλουν θετικά στην όραση ενός παιδιού.

Ποιες τροφές είναι οι σύμμαχοί σας στην προστασία των ματιών και την βελτίωση της όρασής των παιδιών;

Ψάρι

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα δρουν ευεργετικά στην υγεία των ματιών. Λιπαρά ψάρια όπως τόνος, σολομός, πέστροφα, σκουμπρί, σαρδέλα, γαύρος και ρέγγα αποτελούν πλούσια πηγή.

Ξηροί καρποί και όσπρια

Οι ξηροί καρποί έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ωμεγά-3 λιπαρά οξέα και βιταμίνη Ε. Tροφές όπως: καρύδια, κάσιους και φυστίκια μπορούν να ωφελήσουν πραγματικά.

Σπόροι

Τα ίδια θρεπτικά συστατικά θα βρείτε και στους σπόρους. Σπόροι chia και λιναρόσπορος είναι οι τοπ τροφές αυτής της κατηγορίας.

Εσπεριδοειδή

Τα εσπεριδοειδή είναι πλούσια σε βιταμίνη C –η τελευταία δρα για την υγεία των ματιών, όπως η βιταμίνη Ε. Θα την βρείτε στα λεμόνια, τα πορτοκάλια και το γκρέιπφρουτ.

Καρότα

Πλούσια σε βιταμίνη Α και β-καροτίνη (σσ. προβιταμίνη της βιταμίνης Α- έχει αντιοξειδωτική δράση για την όραση).

Βοδινό κρέας

Είναι πλούσιο σε ψευδάργυρο- βοηθά μακροπρόθεσμα στην υγεία των ματιών καθυστερώντας την απώλεια όρασης που φέρνει το πέρασμα του χρόνου.

Γλυκοπατάτες 

Όπως τα καρότα, έτσι και οι γλυκοπατάτες, είναι πλούσια σε β-καροτίνη. Παράλληλα είναι πηγή βιταμίνης Ε.

Αυγά

Πλούσια πηγή βιταμίνης C, E και ψευδάργυρου. Θρεπτικά συστατικά πολύτιμα για την υγεία των ματιών.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Είναι πλούσια πηγή λουτεΐνης, ζεαξανθίνης και βιταμίνης C. Και οι τρεις επιδρούν θετικά στην προστασία της όρασης. Το σπανάκι και η λαχανίδα, για παράδειγμα ανήκουν στις κορυφαίες τροφές για μια καλή όραση.

Νερό

Εμποδίζει την αφυδάτωση και κατ’επέκτασιν την ξηρότητα των ματιών.


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
+30 210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.com.cy

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.com.cy

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Design by | WebOlution & Powered by | Access Point
Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.


Όλα όσα αφορούν εσάς και το παιδί σας
τώρα στο e-mail σας

Εγγραφή στο Newsletter