Αρχική InfoBaby Προετοιμασία Εγκυμοσύνης Είσαι έτοιμη να μείνεις έγκυος;

Είσαι έτοιμη να μείνεις έγκυος;

Είσαι έτοιμη να μείνεις έγκυος;

Όχι μία, ούτε δύο, αλλά πλέον αμέτρητες οι επιστημονικές μελέτες που υποστηρίζουν το ότι η υγεία μίας εγκύου καθορίζει την υγεία και το μέλλον του μωρού της. Πολλές φορές μία εγκυμοσύνη αποτελεί μία ευχάριστη έκπληξη χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, στην περίπτωση όμως που συνειδητά σαν ζευγάρι ξεκινάτε τις προσπάθειες για ένα μωρό, υπάρχουν αρκετά πράγματα που μπορείτε να κάνετε ώστε να εξασφαλίσετε στο μέτρο που είναι εφικτό μία φυσιολογική εγκυμοσύνη και ένα υγιές μωρό. Αλλεργίες, διάφορες αυτοάνοσες καταστάσεις, άσθμα, κατάθλιψη, παχυσαρκία, διαβήτης, καρδιακή νόσος ακόμα και ο αυτισμός, είναι μερικές από τις ασθένειες που μία σωστή προετοιμασία ακόμα και πριν την εγκυμοσύνη μπορεί να κάνει τη διαφορά στην πρόληψη ή την πιο ήπια εκδήλωσή τους.

Οι σωστές επιλογές μίας μέλλουσας μαμάς δημιουργούν τις σωστές βάσεις για έναν πιο υγιή κόσμο στο μέλλον. Ας δούμε λοιπόν τι μπορείτε να κάνετε:

1. Ελέγξτε και βελτιώστε τις απαραίτητες βιταμίνες σας.

Η ιατρική σύσταση είναι πως όλες οι γυναίκες που επιθυμούν να μείνουν έγκυες θα πρέπει να λαμβάνουν φυλλικό οξύ για την προστασία της υγείας του μωρού από ανωμαλίες του νευρικού σωλήνα, αλλά και προστασία από αποβολή, πρόωρο τοκετό, υψηλή αρτηριακή πίεση και προεκλαμψία στην εγκυμοσύνη, ακόμα και προστασία για τον αυτισμό. Επίσης, η Βιταμίνη D και τα Ω3 Λιπαρά Οξέα μπορούν να βοηθήσουν στη θετική έκβαση μίας εγκυμοσύνης και να προστατέψουν και την ίδια τη μέλλουσα μαμά από άλλες ασθένειες στο μέλλον. Όμως προσοχή στην υπερβολική, χωρίς συμβουλή ιατρού, δοσολογία, που μπορεί να επιφέρει τα αντίθετα αποτελέσματα. Εάν επιθυμείτε ακόμα μεγαλύτερη εξατομίκευση και βέλτιστα αποτελέσματα, μπορείτε να πραγματοποιήσετε το προηγμένο τεστ διατροφογενωμικής NUTRIGENOMIX, που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τις πραγματικές σας ανάγκες σύμφωνα με τα γονίδια σας.

2. Αποφύγετε “τοξικές” τροφές.

Γνωρίζετε πως στο αίμα του ομφαλίου λώρου ενός νεογέννητου μπορεί να εντοπιστούν έως και 300 χημικές ουσίες που κάποιες από αυτές είναι αυξημένης τοξικότητας; Όπως για παράδειγμα ο υδράργυρος και άλλα βαρέα μέταλλα (που βρίσκονται στα μεγάλα ψάρια) και που μπορούν να δημιουργήσουν τεράστια προβλήματα υγείας. Σίγουρα πριν και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης θα πρέπει να περιλαμβάνετε και τέτοιες τροφές στο διαιτολόγιο σας λόγω της υψηλής διατροφικής τους αξίας αλλά καλό είναι προτιμάτε πιο μικρά ψάρια των ελληνικών θαλασσών, ντόπια κρέατα και ελληνικά φρούτα και λαχανικά εποχής.

3. Κρατήστε μόνο τα απαραίτητα καλλυντικά και ελέγξτε τις ετικέτες.

Η μέση γυναίκα καθημερινά χρησιμοποιεί πάνω από 5 διαφορετικά καλλυντικά (καθαριστικά, κρέμες περιποίησης, είδη μακιγιάζ, αρώματα κ.ά) τα οποία στην πλειοψηφία τους έχουν έναν μεγάλο αριθμό συστατικών, όχι πάντοτε αθώων, όπως π.χ. ο μόλυβδος. Αρκετά από αυτά τα συστατικά λειτουργούν σαν ορμονικοί διαταράκτες και μειώνουν τη βέλτιστη αναπαραγωγική ικανότητα μίας γυναίκας. Κοιτάξτε λοιπόν προσεχτικά τι χρησιμοποιείτε, μη ξεγιελιέστε εύκολα από κάτι που έχει τη ταμπέλα “φυτικό” και επιλέξτε εταιρείες που έχουν περάσει και τις πιο αυστηρές πιστοποιήσεις.

4. Επιδιώξτε το βέλτιστο βάρος σας.

Και αυτό όχι μόνο για λόγους αισθητικής αλλά και υγείας. Οι γυναίκες που ξεκινούν μία εγκυμοσύνη με επιπλέον βάρος έχουν υψηλότερο κίνδυνο επιπλοκών και ίσως ανάγκη για καισαρική τομή. Επίσης, το ίδιο το μωρό είναι πολύ πιο πιθανό να αναπτύξει μια σειρά από προβλήματα υγείας όπως αλλεργίες, άσθμα, παχυσαρκία στην παιδική ηλικία καθώς και διαβήτη ή καρδιακή νόσο αργότερα στη ζωή. Βρείτε το σωστό διατροφικό πρόγραμμα για σας και ξεκινήστε γιόγκα ή άλλη μορφή άσκησης που σας γεμίζει ενέργεια και ευεξία. Ένα δυνατό σώμα δημιουργεί όλες τις απαραίτητες συνθήκες και για ένα δυνατό μωρό.

5. De-stress.

Το άγχος “διαπλέκεται” με τις ορμόνες σας και διαταράσσει τη γονιμότητα σας. Επηρεάζει αρνητικά τα επίπεδα του σακχάρου και της ινσουλίνης στο αίμα σας και προκαλεί προβλήματα στη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Έντονο στρες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να οδηγήσει σε κατάθλιψη, άγχος, και παχυσαρκία στα παιδιά μας. Βρείτε λοιπόν τρόπους για την αποτελεσματική αντιμετώπισή του, αλλάζοντας σημαντικές παραμέτρους στην καθημερινότητα και τις σχέσεις σας. Εργαλεία όπως  γιόγκα, διαλογισμός, άσκηση, παροχή συμβουλών, ισοδυναμούν με ένα καλύτερο αύριο, καλύτερα μωρά, και έναν καλύτερο κόσμο. Το μωρό σας θα σας ευγνωμονεί.

6. Αγαπήστε και ενισχύστε το μικροβίωμα σας

Με ολοένα και περισσότερες μελέτες να το επιβεβαιώνουν, το μικροβίωμά σας είναι ο επόμενος καθοριστικός σύμμαχος της υγείας σας αλλά και της υγείας του μωρού σας. Η υγιής εντερική χλωρίδα της μέλλουσας μαμά, ο φυσιολογικός τοκετός και ο θηλασμός αποτελούν μία πραγματική επένδυση υγείας για το μωρό σας.

Αποφύγετε την άσκοπη χρήση αντιβιοτικών χωρίς ιατρική ένδειξη, καταναλώστε ποικιλία τροφίμων και ενισχύστε τη διατροφή σας με καλής ποιότητας προβιοτικά.

Μπορεί να μην έχετε σκεφτεί ακόμα πως ήρθε η στιγμή για ένα μωρό. Η εγκυμοσύνη όμως μπορεί να συμβεί ανά πάσα στιγμή, οπότε γιατί να μην είστε έτοιμη όταν συμβεί; Το μέλλον του μωρού σας εξαρτάται από αυτό που κάνετε, σήμερα κιόλας.

Να είστε καλά,

Χαρούλα


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
+30 210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.com.cy

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.com.cy

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.