Αρχική InfoMommy 5 έξυπνες συμβουλές για να μείνετε ενυδατωμένοι αυτό το καλοκαίρι

5 έξυπνες συμβουλές για να μείνετε ενυδατωμένοι αυτό το καλοκαίρι

5 έξυπνες συμβουλές για να μείνετε ενυδατωμένοι αυτό το καλοκαίρι

Καλοκαίρι. Ζέστη, υγρασία και υψηλές θερμοκρασίες. Η μόνη μας σκέψη είναι μια βουτιά στη θάλασσα, αλλά επειδή οι ακρογιαλιές είναι λιγάκι μακριά και οι υποχρεώσεις μας δεν μας επιτρέπουν τις καθημερινές βόλτες σε παραλίες, θα βρούμε εναλλακτικούς τρόπους για να παραμείνουμε δροσεροί το καλοκαίρι.

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε 5 τρόπους που θα σας χαρίσουν μια ανάσα δροσιάς το καυτό καλοκαίρι που διανύουμε:

  1. Γρανίτες

    Στύψτε φρούτα που έχετε στο ψυγείο και ανακατέψτε τους χυμούς τους. Γεμίστε θήκες για γρανίτες, παγοθήκες ή ποτήρια που αντέχουν σε χαμηλές θερμοκρασίες και αφήστε τα να παγώσουν για περίπου μία ώρα. Φροντίστε μέσα στο υγρό να έχετε τοποθετήσει και ένα ξυλάκι για να μπορέσετε να αφαιρέσετε τη γρανίτα σας από το δοχείο και να το καταναλώσετε πιο εύκολα. Το σνακ που θα σας ενυδατώσει και θα σας δροσίσει είναι έτοιμο!
  2. Σούπες

    Η σούπα αποτελεί ένα άκρως ενυδατικό φαγητό, αλλά είναι δύσκολο να καταναλωθεί τους ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες, εξ’ αιτίας της ζεστής φύσης της. Αντί για κάποια καυτή σούπα δοκιμάστε μία σούπα από λαχανικά πλούσια σε νερό, όπως το αγγούρι και η ντομάτα. Ιδανική είναι η σούπα γκασπάτσο. Η δροσερή ντοματόσουπα από την Ισπανία που ως συστατικά της έχει το αγγούρι, την τομάτα, το σκόρδο και τη φρυγανια.
  3. Τσάι

    Δροσιστείτε μετά από μια κουραστική μέρα με ένα γευστικό ποτήρι τσάι. Προτιμήστε το τσάι που θα καταναλώσετε να μην έχει καφεΐνη για να αποφύγετε την αφυδάτωση. Για να κάνετε τη γεύση του ακόμα πιο ενδιαφέρουσα χτυπήστε μερικά φρούτα στο blender και προσθέστε τα στο τσάι. Αφήστε το να παγώσει όση ώρα εσείς θέλετε και γευτείτε ένα ενυδατικό και δροσιστικό ρόφημα.
  4. Γάλα

    Πρόσφατη έρευνα έδειξε, ότι ο οργανισμός αθλητών που κατανάλωναν γάλα ή προϊόντα με βάση το γάλα, διατηρούσε καλύτερα τα υγρά του σε σύγκριση με εκείνους που έπιναν ενεργειακά ποτά. Επιπλέον, το γάλα περιέχει πρωτεΐνες, τις οποίες το σώμα χρειάζεται, έπειτα μετά από κάποια φυσική άσκηση.
  5. Ανθρακούχο νερό

    Πολύ θεωρούν, ότι τα αναψυκτικά θα τους δροσίσουν μια καυτή μέρα, αλλά η ζάχαρη που περιέχουν μπορεί να αφυδατώσει τον οργανισμό. Αντικαταστήστε τα με ανθρακούχο νερό με λίγο στυμμένο λεμόνι ή πορτοκάλι, κομμάτια φράουλας και μούρων και φύλλα μέντας και γευτείτε ένα δροσιστικό και καλοκαιρινό αφέψημα.

Πηγή:msn.com


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
+30 210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.com.cy

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.com.cy

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Design by | WebOlution & Powered by | Access Point
Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.


Όλα όσα αφορούν εσάς και το παιδί σας
τώρα στο e-mail σας

Εγγραφή στο Newsletter