Γρανίτα ανανά

Η γρανίτα είναι ένας καλοκαιρινός πειρασμός που τα παιδιά λατρεύουν να καταναλώνουν. Βέβαια είναι και ένας έξυπνος τρόπος για να τα κάνουμε να αγαπήσουν τα καλοκαιρινά φρούτα και γιατί όχι και ένας τρόπος για να αξιοποιήσουμε τα φρούτα που υπάρχουν στο ψυγείο μας. Σήμερα, σκεφθήκαμε να φτιάξουμε ένα δροσιστικό γλυκάκι με βάση τον ανανά.

Ο ανανάς είναι, εκτός από το δημοφιλέστερο τροπικό φρούτο μετά την μπανάνα, και το καλοκαιρινό φρούτο με τη μεγαλύτερη διατροφική αξία. Η σύστασή του αποτελείται από βιταμίνες, ανόργανα άλατα, φυτικές ίνες και ένζυμα που βελτιώνουν σημαντικά τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

Μεταξύ των συστατικών του είναι οι βιταμίνες Α, Β6, C, Ε και Κ, η Β καροτίνη, το ασβέστιο, ο φώσφορος, ο σίδηρος, το νάτριο, το κάλιο και ο χαλκός. Ο ανανάς είναι ιδιαίτερα δημοφιλής και λόγω των θεραπευτικών ιδιοτήτων που του αποδίδονται. Ερευνες έχουν δείξει ότι τα ιχνοστοιχεία του φρούτου βοηθούν το καρδιακό και το κυκλοφορικό σύστημα διαλύοντας τους θρόμβους, ενώ έχει και διουρητικές ιδιότητες. Η κατανάλωση ενός ανανά μετά το γεύμα βοηθά τα μέγιστα στην αντιμετώπιση της δυσπεψίας.


Υλικά:

2 ανανάδες ή ένας μεγάλος (περίπου 1 κιλό, ώστε να δώσει γύρω στα 600 γρ. σάρκα)
μισό κρασοπότηρο χυμό λεμόνι
1 κούπα άχνη ζάχαρη
3 κ.σ. γιαούρτι


Εκτέλεση:

Καθαρίζουμε τους ανανάδες, κρατάμε μόνο τη σάρκα τους και κόβουμε σε κομματάκια. Τα βάζουμε στο μούλτι λίγα λίγα προσθέτοντας σταδιακά την άχνη ζάχαρη. Συνεχίζουμε όλη τη διαδικασία για όλο τον ανανά.

Σε ένα μεγάλο μπολ ανακατεύουμε τον πολτοποιημένο ανανά με τη ζάχαρη,το χυμό λεμονιού και το γιαούρτι. Δοκιμάζουμε και αν είναι, προσθέτουμε και άλλη ζάχαρη. Βάζουμε το μείγμα στην παγωτομηχανή και ακολουθούμε τις οδηγίες.

Αν δεν έχετε παγωτομηχανή, βάζετε το μείγμα σε ένα μεταλλικό μπολ, το σκεπάζετε με πλαστική μεμβράνη και το καταψύχετε. Ανά μισή ώρα το βγάζετε και το ανακατεύετε με ένα πιρούνι. Εναλλακτικά, παγώνετε το μείγμα για 3-4 ώρες και έπειτα το βάζετε στο μπλέντερ ή στο μούλτι για μερικά δευτερόλεπτα.