Μπάνιο στη θάλασσα: Αυτές οι 5 τεχνικές θα σας σώσουν τη ζωή σε περίπτωση κινδύνου

Η ασφάλεια στη θάλασσα είναι ζωτικής σημασίας τόσο για τα παιδιά μας όσο και για εμάς τους μεγαλύτερους.

Αυτές οι 5 τεχνικές θα σας σώσουν τη ζωή όταν κινδυνεύετε στη θάλασσα

* Πάρε τη Στάση HELP (Heat Escape Lessening Posture – Στάση Μειωμένης Απώλειας της Θερμότητας), αν είσαι μόνος στο νερό και φοράς ατομική συσκευή επίπλευσης, για να αυξήσεις το χρόνο επιβίωσής σου στο νερό και να επιβραδύνεις την εμφάνιση των συμπτωμάτων υποθερμίας.

* Πάρε τη Στάση Αγκαλιάς, αν είσαι με άλλους στο νερό για να επιβραδύνεις την εμφάνιση των συμπτωμάτων υποθερμίας. Αν υπάρχει μικρό παιδί, να τοποθετηθεί στο κέντρο του κύκλου.

* Το Κολύμπι Επιβίωσης είναι μια δεξιότητα που βοηθάει τον ναυαγό να παραμείνει στην επιφάνεια του νερού χρησιμοποιώντας ελάχιστη ενέργεια. Εφαρμόζεται όταν το νερό είναι θερμό.

* Η Στάση του Μανιταριού είναι χρήσιμη για τον κολυμβητή που έχει κράμπα. Επιπλέει με το κεφάλι μέσα στο νερό, σε σχετικά όρθια θέση, και ταυτόχρονα τεντώνει τους μυς προς την αντίθετη κατεύθυνση από την οδυνηρή σύσπαση.