Αρχική InfoMommy Συμβουλές Νιώθετε συνεχώς κουρασμένες;

Νιώθετε συνεχώς κουρασμένες;

Νιώθετε συνεχώς κουρασμένες;

Δεν είστε οι μόνες! Η κόπωση είναι ο πιο συχνός λόγος για τον οποίο οι γυναίκες παραπονιούνται στο γιατρό τους. Τι την προκαλεί; Οι αιτίες είναι πολλές. Κάποιες από αυτές ίσως τις γνωρίζετε, άλλες όμως θα σας εκπλήξουν!

  • Περιμένετε να διψάσετε για να πιείτε νερό.

Όταν αισθάνεστε δίψα έχετε ήδη χάσει το 2% με 3% των υγρών του σώματός σας (ήπια αφυδάτωση), κάτι που μπορεί να προκαλέσει κούραση ή λήθαργο. Και αν αυτό σας φαίνεται υπερβολικό μάθετε πως μελέτες που έγιναν σε αθλητές έδειξαν ότι ακόμη και η ελάχιστη αφυδάτωση μειώνει την απόδοσή τους.
Λύση: Προγραμματίστε το κάθε πότε θα πίνετε νερό όπως προγραμματίζετε τα καθημερινά σας γεύματα. Φροντίστε πάντα να υπάρχει δίπλα σας ένα μπουκάλι νερό και βάλτε στόχο να πίνετε κάθε μέρα τουλάχιστον 9 ποτήρια εάν κάνετε καθιστική ζωή και περίπου 12 αν η καθημερινότητα σας περιλαμβάνει αρκετή δραστηριότητα. Κάντε πιο εύγευστο το νερό σας προσθέτοντας του μια φέτα λεμόνι ή πορτοκάλι και αυξήστε την κατανάλωση του τρώγοντας περισσότερες σούπες, φρέσκα φρούτα και λαχανικά.

  • Τα σαββατοκύριακα ξυπνάτε κατά το μεσημεράκι

Αν ξυπνάτε ή πηγαίνετε για ύπνο σε διαφορετικές ώρες από αυτές που έχετε συνηθίσει, το βιολογικό σας ρολόι απορυθμίζεται. Χωρίς να ταξιδέψετε υπερατλαντικά βιώνετε μια κατάσταση jet lag και μπορεί για πολύ ώρα αφότου ξυπνήσετε έχετε μια αίσθηση hangover, να αισθάνεστε νωθρές, παραζαλισμένες ή να είστε ευέξαπτες.
Λύση: Φροντίστε να κοιμάστε και κυρίως να ξυπνάτε την ίδια ώρα κάθε μέρα και προσπαθήστε να μην παρεκκλίνετε από το πρόγραμμά σας ούτε τα σαββατοκύριακα. Εάν θέλετε να κοιμηθείτε περισσότερο κάποια νύχτα, μπορείτε να πάτε για ύπνο 20 με 30 λεπτά νωρίτερα, γιατί αυτό θα προκαλέσει λιγότερη δυσαρμονία στον οργανισμό σας.

  • Είστε καθηλωμένες σε ένα γραφείο ή στον καναπέ

Εάν κάθεστε στην ίδια θέση για μεγάλα χρονικά διαστήματα το σώμα σας εξισώνει αυτή τη στατικότητα με το ότι ήρθε η ώρα να πάει για ύπνο. Επίσης όταν το βλέμμα σας είναι προσηλωμένο στην οθόνη του Η/Υ ή της τηλεόρασης, προκαλείται ξηροφθαλμία, τα μάτια κουράζονται και αισθάνεστε γενικότερα κουρασμένες.
Λύση: Τεντωθείτε και κάντε μια βόλτα να ξεμουδιάσετε, περπατώντας κατά προτίμηση γρήγορα. Κάθε μισή ώρα ανακουφίστε τα μάτια σας εστιάζοντας το βλέμμα σας σε κάτι που βρίσκεται μακριά. Τα συχνά διαλείμματα από την εργασία ή την τηλεθέαση θα διατηρήσουν το σώμα σας σε εγρήγορση.

  • Βάλτε το παιχνίδι στη ζωή σας

Μετά την περίφημη ενηλικίωση σας, πασχίζετε να συμπεριφέρεστε διαρκώς ως σοβαρές και υπεύθυνες ενήλικες γυναίκες, κάτι που μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά εξουθενωτικό και να οδηγήσει ακόμη και σε ήπια μορφή κατάθλιψης. Η ρουτίνα, η μονοτονία και η ανία καταγράφονται από το σώμα σας ως κούραση, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάτε πως ο εγκέφαλός σας χρειάζεται ευχάριστες ανάπαυλες.


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
+30 210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.com.cy

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.com.cy

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.