Ντοματόρυζο

Σήμερα θα φτιάξουμε ένα εύκολο, νόστιμο και πάνω από όλα θρεπτικό ανοιξιάτικο πιάτο με γεύση Μεσογειακή! Ο λόγος για το λαχταριστό ντοματόρυζο που είναι μια ιδανική πρόταση για όταν θέλετε να κάνετε αποτοξίνωση από το κρέας ή όταν θέλετε να αξιοποιήσετε ντομάτες που σας έχουν περισσέψει στο ψυγείο.

Αν και θεωρείται φρούτο, η ντομάτα είναι πολύ θρεπτική και αξίζει να έχει θέση στο διατροφολόγιο της οικογένειας. Περιέχει βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα, δρουν προστατευτικά κατά του καρκίνου, ρυθμίζουν τα επίπεδα ζαχάρου, βοηθούν στη μείωση της χοληστερίνης και ενισχύουν την σκελετική υγεία.

Η απορρόφηση και η συγκέντρωση του λυκοπένιου για το οποίο φημίζεται η ντομάτα, είναι υψηλότερη όταν είναι μαγειρεμένη για αυτό προτιμάτε να καταναλώνεται ψητές ντομάτες ή σάλτσες ντομάτας. Επίσης, επειδή το λυκοπένιο, το β- καροτένιο, η βιταμίνη Α και η βιταμίνη E είναι λιποδιαλυτά συστατικά καλό είναι πάντα να συνοδεύεται με μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο για καλύτερη απορρόφηση

Υλικά:

1 σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένο
Μισό κιλό ρύζι Καρολίνα
4 ντομάτες
2 πιπεριές πράσινες σε κυβάκια
Μισό φλιτζάνι φύλλα μαϊντανού ψιλοκομμένα
Μισό φλιτζάνι φύλλα φρέσκου δυόσμου ψιλοκομμένα
1 φλιτζάνι τσαγιού ελαιόλαδο
Αλάτι
Πιπέρι

Εκτέλεση:

Σε μια κατσαρόλα ζεσταίνουμε το ελαιόλαδο και σοτάρουμε τις πιπεριές. Μόλις μαραθούν, προσθέτουμε το σκόρδο και συνεχίζουμε το σοτάρισμα για 2 λεπτά. Ρίχνουμε την ντομάτα και την αφήνουμε να βράσει για 5 λεπτά. Στη συνέχεια, προσθέτουμε νερό δυόμισι φορές παραπάνω από όσο είναι το ρύζι. Μόλις πάρει βράση το νερό ρίχνουμε το ρύζι και αλατοπίπερο, ανακατεύουμε και σκεπάζουμε τη κατσαρόλα. Αφήνουμε να βράσει σε μέτρια φωτιά για 15 λεπτά μέχρι να μελώσει. Κατεβάζουμε από τη φωτιά, προσθέτουμε τα μυρωδικά και ανακατεύουμε απαλά με μια ξύλινη κουτάλα.