Αρχική Γωνιά του Μαθητή Οι καλύτερες τροφές για το παιδί την περίοδο των εξετάσεων

Οι καλύτερες τροφές για το παιδί την περίοδο των εξετάσεων

Οι καλύτερες τροφές για το παιδί την περίοδο των εξετάσεων

Λίγες ημέρες έμειναν ακόμα μέχρι να τελειώσουν τα σχολεία και αν το παιδί σας δίνει αυτές τις μέρες εξετάσεις, το μόνο βέβαιο είναι, ότι του φαίνονται αιώνες! Εμείς, ως γονείς, οφείλουμε να είμαστε διαρκώς στο πλευρό του και να το στηρίζουμε με κάθε τρόπο, χωρίς να το αγχώνουμε! Η διατροφή είναι σίγουρα ένας καλός τρόπος για να βοηθήσουμε το παιδί μας να πάρει ενέργεια, αλλά και να βελτιώσει τη μνήμη του. Ειδικά αυτές τις μέρες, λοιπόν, οι διατροφολόγοι συνιστούν τις παρακάτω τροφές, για να προσφέρουμε στο παιδί μας από το πρωί έως το βράδυ. Ποιες είναι αυτές;

Smoothies με γάλα και δημητριακά για πρωινό γεμάτο ενέργεια!

Ακόμα κι αν το άγχος των παιδιών είναι τόσο που το παιδί δεν έχει ιδιαίτερη όρεξη για πρωινό, εσείς επιμείνετε, γιατί ο εγκέφαλός του χρειάζεται ενέργεια που θα το "κρατήσει" για ώρες. Προτιμήστε, λοιπόν, ένα μπολ με γάλα και δημητριακά (ιδανικά χωρίς πολλή ζάχαρη που θα τονώσει το παιδί για λίγη ώρα, αλλά μετά θα ρίξει απότομα τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα) ή ένα δροσερό, θρεπτικό smoothie με γιαούρτι, μέλι και φρέσκα φρούτα!

Αυγά, γιαούρτι και ξηροί καρποί για δεκατιανό που βοηθά στην αυτοσυγκέντρωση

Καθώς το παιδί μας χρειάζεται διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνη την περίοδο των εξετάσεων, αφού χάρη σε αυτήν πρωτεΐνη ο οργανισμός σχηματίζει τα αμινοξέα που βοηθούν τον εγκέφαλο να λειτουργεί καλύτερα, τι καλύτερο από αυγά, τυρί cottage, γιαούρτι, αλλά και ξηρούς καρπούς για το δεκατιανό του!

Νερό, πράσινο τσάι και πράσινα φυλλώδη λαχανικά για σωστή ενυδάτωση

Έχετε πάντα νερό δίπλα στο παιδί σας όταν διαβάζει, γιατί η αφυδάτωση μπορεί να επιβαρύνει σημαντικά την αυτοσυγκέντρωσή του και να του προκαλέσει ζαλάδες. Ενίοτε, δροσερό και γευστικό είναι ένα ρόφημα από πράσινο τσάι και φασκόμηλο, χωρίς πολλή ζάχαρη. Ακόμα καλύτερα, αν του κάνετε έναν χυμό που πέρα από φρούτα να περιλαμβάνει και πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα οποία εξασφαλίζουν την ενυδάτωση του παιδιού και είναι πλούσια σε βιταμίνη Κ, η οποία βελτιώνει την λειτουργία του εγκεφάλου.

Λιπαρά ψάρια και ξηροί καρποί που βοηθούν στη μνήμη για το κυρίως γεύμα

Το ψάρι είναι έτσι κι αλλιώς το πλέον ωφέλιμο κρέας για άτομα κάθε ηλικίας. Κατά την περίοδο των εξετάσεων, όμως, τα παιδιά καλό είναι να καταναλώνουν ακόμα περισσότερα ψάρια και ιδιαίτερα όσα είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα. Τα ω-3 λιπαρά οξέα θεωρούνται από τους επιστήμονες πολύτιμα για τον εγκέφαλο, καθώς ενισχύουν σημαντικά την μνήμη και την συγκέντρωση! Ο σολομός, οι σαρδέλες και οι πέστροφες είναι πλούσια στην ουσία αυτή, όμως αν το παιδί αρνείται πεισματικά να τα φάει, καλές εναλλακτικές είναι τα καρύδια, τα αμύγδαλα και τα κάσιους. Επίσης, συζητήστε με τον παιδίατρο του παιδιού αν κατά την περίοδο των εξετάσεων θα ήταν σκόπιμο να λάβει μουρουνέλαιο, σε μορφή συμπληρώματος.

Μπανάνες, αποξηραμένα φρούτα και λίγη μαύρη σοκολάτα για απογευματινό σνακ

Και επειδή, όπως και να το κάνεις, ένα γλυκό απογευματινό σνακ είναι απαραίτητο για να τονώσει τη διάθεση του παιδιού και να έχει περισσότερη όρεξη για διάβασμα, προτιμήστε: μαύρη σοκολάτα, μπανάνες ή άλλα γλυκά -και αποξηραμένα- φρούτα!

Καλή επιτυχία!


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
+30 210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.com.cy

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.com.cy

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Design by | WebOlution & Powered by | Access Point
Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.


Όλα όσα αφορούν εσάς και το παιδί σας
τώρα στο e-mail σας

Εγγραφή στο Newsletter