Αρχική InfoMommy Συμβουλές Ποια τρόφιμα δεν πρέπει να λείπουν ποτέ από την κουζίνα μας

Ποια τρόφιμα δεν πρέπει να λείπουν ποτέ από την κουζίνα μας

Ποια τρόφιμα δεν πρέπει να λείπουν ποτέ από την κουζίνα μας

Πόσες φορές σας έχει τύχει να είστε σε πρόγραμμα διατροφής και να παρασπονδήσετε γιατί απλά σας έπιασε μία λιγούρα και δεν βρήκατε κάτι υγιεινό στο σπίτι;

Ως διαιτολόγος, αναρίθμητες είναι οι φορές που έχω ακούσει ιστορίες σχετικά με τις επιδρομές στα ντουλάπια της κουζίνας. Τα περισσότερα σπίτια έχουν ένα ή περισσότερα τέτοια «μαγικά» ντουλάπια, όπου αποθηκεύουν οτιδήποτε σε junk, δηλαδή επεξεργασμένα τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, κυρίως trans και κορεσμένα, με πολλή ζάχαρη και αλάτι. Κακά τα ψέματα....αυτά τα τρόφιμα είναι νόστιμα. Τα τρία λευκά συστατικά τους (το λίπος, η ζάχαρη και το αλάτι) είναι εύγευστα. Από γεύση άλλο τίποτα, όμως δεν περιέχουν τίποτα σε βιταμίνες ή άλλα θρεπτικά συστατικά. Με λίγα λόγια το μόνο που μπορούν να προσφέρουν στον οργανισμό είναι λίγες στιγμές απόλαυσης και πολλές περιττές θερμίδες.

Εκτός από τα άτομα που έχουν γεμάτα τα ντουλάπια τους με ανθυγιεινά τρόφιμα, υπάρχουν και κάποιοι άλλοι που λόγω συνθηκών διατρέφονται καθημερινά με ρύζι ή ζυμαρικά ή φαγητό απ’ έξω. Πράγματι, πολλοί είναι αυτοί που καταλήγουν στο junk food, καθώς δεν έχουν προνοήσει να προμηθευτούν τα κατάλληλα τρόφιμα ώστε να μπορούν να μαγειρέψουν θρεπτικά και εντέλει υγιεινά.

Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας;
Το μυστικό για να ακολουθήσουμε ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής με θρεπτικές διατροφικές επιλογές είναι απλό: Κατάλληλη προετοιμασία και σωστός σχεδιασμός. Κάνουμε πάντα μία λίστα πριν πάμε στην αγορά και γεμίζουμε τα ντουλάπια μας με υγιεινά τρόφιμα ενώ τα αδειάζουμε από τα ανθυγιεινά. Με αυτόν τον τρόπο υγιεινές επιλογές βρίσκονται πάντα στην διάθεσή μας. Επιπλέον, δεν μπορούμε να μπούμε σε πειρασμό να παρασπονδήσουμε αφού δεν υπάρχει κάτι ανθυγιεινό στα ντουλάπια μας.

Ποια είναι τα κατάλληλα τρόφιμα;
Εάν λοιπόν είστε σε φάση να προσέξετε την διατροφή σας είτε για να μειώσετε το βάρος σας είτε για λόγους υγείας, δεν υπάρχει λόγος να σαμποτάρετε μόνοι σας τον εαυτό σας. Αντιθέτως μπορείτε να τον βοηθήσετε, επιλέγοντας να αποθηκεύσετε στα ντουλάπια της κουζίνας σας τα κατάλληλα τρόφιμα. Ας πάρουμε λοιπόν μια γεύση ποια μπορεί να είναι αυτά.

  • Ελαιόλαδο
  • Ξύδι
  • Αφεψήματα (Τσάι, Καφές κ.α.)
  • Όσπρια
  • Ολική Άλεση (Σιτάρι, σίκαλη, βρώμη)
  • Κονσέρβες Τόνου ή Σολομού
  • Ξηροί καρποί (ανάλατοι)
  • Μέλι
  • Μαύρι σοκολάτα

Πηγή: medNutrition.gr


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
+30 210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.com.cy

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.com.cy

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.