Αρχική InfoKids Διατροφή & Fitness Τα 5 πιο σημαντικά θρεπτικά συστατικά για σωματική και νοητική ανάπτυξη

Τα 5 πιο σημαντικά θρεπτικά συστατικά για σωματική και νοητική ανάπτυξη

Τα 5 πιο σημαντικά θρεπτικά συστατικά για σωματική και νοητική ανάπτυξη

Το παιδί σας κάνει τεράστια άλματα όσον αφορά την σωματική και νοητική του ανάπτυξη. Βοηθήστε το να αναπτυχθεί, να μάθει και να "απορροφήσει" τα πάντα γύρω του, με την προϋπόθεση ότι λαμβάνει αυτά τα πέντε απαραίτητα θρεπτικά συστατικά μέσω της διατροφής του:

Ασβέστιο
Γιατί: Το ασβέστιο βοηθά στη δημιουργία ισχυρών οστών και δοντιών. Έως και το 90% της μέγιστης οστικής μάζας αποκτάται από την ηλικία των 18 ετών στα κορίτσια και 20 ετών στα αγόρια, γι’ αυτό είναι ζωτικής σημασίας να τεθούν τα θεμέλια για την οικοδόμηση των οστών από την παιδική κιόλας ηλικία.
Πού: Γαλακτοκομικά προϊόντα (γάλα, γιαούρτι, τυρί), κονσερβοποιημένα ψάρια με μαλακά κόκαλα (σαρδέλες, γαύρος, σολομός), σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά κι άλλα τρόφιμα εμπλουτισμένα με ασβέστιο (χυμοί, δημητριακά).
Γεγονός: Η βιταμίνη D βοηθά το σώμα να απορροφήσει το ασβέστιο.

Βιταμίνη D
Γιατί: Παίζει σημαντικό ρόλο στην οικοδόμηση ισχυρών οστών, βοηθώντας το σώμα να απορροφήσει και να διατηρήσει το ασβέστιο. Η βιταμίνη D ενισχύει επίσης τα νεύρα, τους μυς και το ανοσοποιητικό σύστημα.
Πού: Λιπαρά ψάρια (σολομός, τόνος), βοδινό συκώτι, τυρί, κρόκοι αυγών, γάλα, γιαούρτι, δημητριακά.
Γεγονός: Το σώμα απορροφά τη βιταμίνη D από το φως του ήλιου. Ωστόσο, καλό θα ήταν να αποφύγετε την υπερβολική έκθεση στον ήλιο, και ειδικά τα παιδιά θα πρέπει να πάρουν τη βιταμίνη D από άλλες πηγές.

Βιταμίνη C
Γιατί: Το παιδί σας χρειάζεται τη βιταμίνη C που ενισχύει το συνδετικό ιστό, τους μυς και το δέρμα και προάγει την επούλωση των πληγών και των οστών. Βοηθά επίσης το ανοσοποιητικό σύστημα να λειτουργήσει σωστά για την προστασία του οργανισμού από τις ασθένειες.
Πού: Φρούτα και λαχανικά (εσπεριδοειδή, φράουλες, κόκκινες και πράσινες πιπεριές, ντομάτες, μπρόκολο, χόρτα).
Γεγονός: Η βιταμίνη C βοηθά το σώμα να απορροφήσει το σίδηρο, ένα άλλο σημαντικό θρεπτικό συστατικό.

Βιταμίνες B
Γιατί: Το παιδί σας χρειάζεται τις βιταμίνες του συμπλέγματος Β που βοηθούν το σώμα να πάρει την ενέργεια από τα τρόφιμα. Μπορούν επίσης να βοηθήσουν στο σχηματισμό των ερυθρών αιμοσφαιρίων.
Πού: Κρέας, πουλερικά, ψάρια, αυγά, γαλακτοκομικά προϊόντα, σόγια, δημητριακά ολικής αλέσεως και ψωμί.
Γεγονός: Αυτή η ομάδα βιταμινών περιλαμβάνει τη θειαμίνη (Β1), την ριβοφλαβίνη (Β2), τη νιασίνη (Β3), το παντοθενικό οξύ (Β5), την πυριδοξίνη (Β6), τη βιοτίνη (Β7), την κοβαλαμίνη (Β12) και το φυλλικό οξύ (Β9).

Πρωτεΐνη
Γιατί: Κάθε κύτταρο στο σώμα είναι κατασκευασμένο από πρωτεΐνη, καθιστώντας την ένα σημαντικό θρεπτικό συστατικό για την υγιή ανάπτυξη του παιδιού. Η πρωτεΐνη βοηθά στην οικοδόμηση και διατήρηση των οστών, των μυών και του δέρματος.
Πού: Κρέας, γαλακτοκομικά προϊόντα, ψάρια και αυγά. Μπορεί επίσης να την βρείτε στα όσπρια (φασόλια) και στους ξηρούς καρπούς.
Γεγονός: Είναι σημαντικό το παιδί να παίρνει αρκετή πρωτεΐνη κάθε μέρα, επειδή το σώμα δεν την αποθηκεύει με τον τρόπο που αποθηκεύει το λίπος ή τους υδατάνθρακες.


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
+30 210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.com.cy

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.com.cy

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.