Αρχική InfoKids Αληθινές Ιστορίες Θα ταυτιστείτε με την ανάρτηση αυτής της μαμάς για τις «ευκαιρίες» στην αγορά απορρυπαντικού

Θα ταυτιστείτε με την ανάρτηση αυτής της μαμάς για τις «ευκαιρίες» στην αγορά απορρυπαντικού

Θα ταυτιστείτε με την ανάρτηση αυτής της μαμάς για τις «ευκαιρίες» στην αγορά απορρυπαντικού

Θα ήταν ψέμα αν λέγαμε πως όταν πηγαίνουμε για τα ψώνια του σπιτιού δεν ψάχνουμε τις προσφορές. Ποιο χαρτί κουζίνας είναι πιο οικονομικό, ποιο καθαριστικό έχει περισσότερο προϊόν, ποιο απορρυπαντικό είναι πιο δυνατό, αλλά και πιο φθηνό και πάει λέγοντας. Όταν μεγαλώνεις παιδιά μια τέτοια τακτική είναι απαραίτητη και ορισμένες φορές μας ευχαριστεί κιόλας, καθώς μπορούμε να γλιτώσουμε λίγα χρήματα και να τα επενδύσουμε στα παιδιά μας.

Πόσες φορές όμως έχουμε κοιτάξει με λεπτομέρεια το προϊόν που αγοράζουμε σε προσφορά; Αξίζει τελικά η αγορά του ή όχι; Και πόσες φορές έχουμε δώσει το κάτι παραπάνω για ένα προϊόν που νομίζαμε ότι μας δίνει περισσότερα, αλλά αποδείχθηκε ότι, ουσιαστικά, μέναμε στα ίδια;

Η Rach Smith, από την Αυστραλία, θεώρησε ότι είχε βρει την καλύτερη προσφορά στα απορρυπαντικά ρούχων και ήταν χαρούμενη για αυτό. Τα πράγματα, όμως, δεν ήταν ακριβώς έτσι. Αγοράσε ένα νέο απορρυπαντικό, της ίδιας εταιρείας που εμπιστευόταν για χρόνια, το οποίο ισχυριζόταν ότι είναι εξίσου δυνατό με τους λεκέδες όπως εκείνο που ψώνιζε πάντα, αλλά καταπολεμούσε αποτελεσματικά και τις μυρωδιές.

Εσείς μπορείτε να ανακαλύψετε τις διαφορές;

Τι συνέβη με το απορρυπαντικό, τελικά;

Αποφάσισε λοιπόν να δώσει 8 δολλάρια παραπάνω και να επενδύσει σε ένα προϊόν που έκανε διπλή δουλειά από το προηγούμενο, στο ίδιο μέγεθος. Όταν γύρισε στο σπίτι της, όμως, η πραγματικότητα αποκαλύφθηκε. Καθώς κοιτούσε τη συσκευασία ανακάλυψε ότι το νέο προϊόν ήταν λιγότερα λίτρα από το κανονικό και εξυπηρετούσε λιγότερες πλύσεις!

Οι συσκευασίες ήταν ολόιδιες, τα μεγέθη τους το ίδιο, αλλά ενώ το συνηθισμένο απορρυπαντικό της ήταν 2 λίτρα και έφτανε για 40 πλύσεις, το νέο ήταν 1,8 και έφτανε για 36 πλύσεις. Κόστιζε, όμως, 8 δολλάρια παραπάνω! Και ενώ είναι λογικό να είναι ακριβότερο, αφού προσφέρει μία επιπλέον δυνατότητα, η διάρκεια του είναι πολύ μικρότερη – κάτι το οποίο, όμως, για τον μέσο καταναλωτή δεν είναι πάντα ξεκάθαρο. Αυτό το γεγονός εξόργισε την Smith, η οποία πιθανότατα θα ξαναγυρίσει στην παλιά της επιλογή.

Η Αυστραλή μητέρα μοιράστηκε τις φωτογραφίες των συσκευασιών με τους ακολούθους της στο Facebook και παρότρυνε τους καταναλωτές να είναι πάρα πολύ προσεκτικοί με τις αγορές τους. Τα σχόλια που ακολούθησαν το post της αποκάλυψαν ότι πολλοί καταναλωτές έχουν πέσει στην ίδια παγίδα και δικαιολόγησαν την οργή της...


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
+30 210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.com.cy

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.com.cy

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Design by | WebOlution & Powered by | Access Point
Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.


Όλα όσα αφορούν εσάς και το παιδί σας
τώρα στο e-mail σας

Εγγραφή στο Newsletter