Αρχική InfoKids Διατροφή & Fitness Τι ψάρια να προτιμάτε για τη διατροφή των παιδιών

Τι ψάρια να προτιμάτε για τη διατροφή των παιδιών

Τι ψάρια να προτιμάτε για τη διατροφή των παιδιών

Όλα τα ψάρια έχουν κάτι σημαντικό να προσφέρουν στη διατροφή τονίζει η Ιωάννα Κοντελέ, διατροφολόγος- διαιτολόγος. Το ιδανικό είναι να υπάρχει ποικιλία, κάτι που δεν είναι πάντα εφικτό, γιατί δεν βρίσκουμε όλα τα ψάρια και, κυρίως, γιατί στα παιδιά δεν αρέσουν όλα τα είδη.

Τα άσπρα ψάρια, όπως ο μπακαλιάρος και η γλώσσα, αποτελούν πλούσιες πηγές βιταμίνης Α και βιταμίνης D, οι οποίες αποθηκεύονται στο συκώτι τους. Τα λιπαρά ψάρια, όπως ο γαύρος, η σαρδέλα, ο σολομός, η ρέγκα, ο τόνος, ο κολιός, το λαβράκι και η πέστροφα, περιέχουν μεγάλες ποσότητες βιταμινών του συμπλέγματος Β και είναι πολύ πλούσια σε ω 3 λιπαρά. Τα τρόφιμα που καταναλώνονται με τα κόκαλα, όπως η σαρδέλα, ο γαύρος, ο σολομός και η αθερίνα, είναι πολύ καλές πηγές ασβεστίου και φωσφόρου. Για ευνόητους λόγους δεν συστήνεται να καταναλώνονται με το κόκαλο από τα μικρά παιδιά, αλλά θα πρέπει να καθαρίζονται πολύ προσεκτικά.

Τα μεγάλα ψάρια που, συνήθως, ζουν κοντά στον βυθό, όπως ο καρχαρίας, ο ξιφίας, το σαλάχι και σκυλόψαρο, θα πρέπει να αποφεύγονται από έγκυες και μικρά παιδιά, καθώς είναι πιθανό να περιέχουν ποσότητες υδραργύρου που είναι ιδιαίτερα τοξικός για τον οργανισμό.


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
+30 210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.com.cy

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.com.cy

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.